Free No More 2016 – חסן ווייטסייד / עומר מזיג

חסן ווייטסייד נשאר במיאמי – 98,419,538$ לארבע שנים – 24.6$ מיליון לעונה

נירמול משכורת לעונת 2015-16 – 16.7 מיליון דולר. שחקנים שהרוויחו קרוב לכך בעונה שעברה:

הקיץ המאוד מורכב ומוזר של מיאמי לפחות התחיל כמו שצריך עם ההחתמה הכי חשובה – ווייטסייד לחוזה מקסימום של 4 שנים.

בדומה למה שכתבתי על דראמונד, אם אתה עומד להיות סנטר "קלאסי" (או כמו שגלעד כותב – "נגר"), אתה צריך להביא משהו אקסטרה בכמה אזורים במשחק – שאחד מהם הוא הגנה על הטבעת. במובן הזה, ווייטסייד הוא game changer.

בטבלה הנ"ל מתואר מדד חדש שיצרו בNylon Calculus, שמנסה לחבר יחדיו את כל האלמנטים של הגנה על הטבעת, ולדרג את שחקני הליגה לפי בסיס של "כמה נקודות הם מצילים במשחק מתחת לטבעת?".

בעוד שהמדד קצת מסובך ואפילו אני לא קראתי את ההסבר עד הסוף, ניתן לראות כאן שהכוח של ווייטסייד הוא לא באחוזים שהוא כופה על יריבות בטבעת כשהוא בעמדה להגן עליה (46.9% – טוב מממוצע הליגה בהרבה אך לא ברמה של גוברט או איבאקה) אלא בכמות הזריקות שהוא מאתגר שם. זה מעולה שסרג' איבאקה שומר יריבות על 43.3% בטבעת בזריקות שהוא מאתגר, אבל אם הוא מאתגר פחות מרבע מסך הזריקות שם כשהוא על המגרש, זה הופך לפחות אפקטיבי.

המספרים האלה מתחברים גם למבחן העין וגם לכמות החסימות שווייטסייד מגיע אליה במשחק – כמות שמעט מאוד שחקנים הגיעו קרוב אליה בשנות ה2000:


(ראיתם את קירילנקו ב2004-2006?? Holy shit!)

 

המשחק ההתקפי של ווייטסייד לא מלוטש – הוא נראה מאוד מגושם ליד הטבעת, ומשיג את רוב הנקודות שלו מריבאונדי התקפה ואלי-הופים – אבל כמו שאפשר לראות בטבלה למעלה, לא צריך לצפות ליותר מידי נקודות מסנטרים מהסוג הזה. לווייטסייד אפילו יש יכולת קליעה מפתיעה לטובה מטווחי המיד ריינג' (43%), אבל השחרור שלו סופר איטי והוא לא בדיוק "מרווח את המגרש".

צריך גם לשבח את ווייטסייד על היכולת שלו מהקו. הוא סיים את העונה שעברה עם 50% משם, והתחיל את העונה הנוכחית עם 55% – מה שהפך אותו למטרה ל"האק" בכמה משחקים. אבל מאז פגרת האולסטאר הוא עשה שיפור אסטרונומי והצליח להגיע ל75% – שזה ממוצע הליגה.

כיאה לשחקן עם האורך והאתלטיות שלו, הוא גם בין מובילי הליגה בריבאונדים למשחק עם 11.8, שלישי רק לדראמונד ודיאנדרה.

 

החסרונות הם שעדיין לא ראינו את זה מיתרגם להצלחה קבוצתית. הסגל של מיאמי היה מאוד מרשים השנה, ועד פגרת האולסטאר זו הייתה קבוצה של בקושי 50%. ספולסטרה לא רצה לפתוח איתו בחמישייה, והעלה אותו מהספסל בחצי השני של העונה.

ובעיקר: הדירוג ההגנתי של מיאמי – שאמור להיות הCalling card של ווייטסייד – נשאר כמעט זהה בדקות שהוא נמצא על המגרש (101.7) וכשהוא יורד ממנו (101.4). נכון, הרבה מזה נובע מכך שהוא משחק עם המון חמישיות חלשות יותר, אבל זה עדיין נתון מדאיג.

 

כדי להחתים את ווייטסייד על מקום פנוי, מיאמי נאלצה לוותר (לפחות ריאלית) על החתמות מחדש של ג'ונסון, דנג ובעיקר וויד, ולהסתפק במחליפים נחותים מהם בהרבה. מקבוצה עמוקה, שהשחקן השישי הכי טוב שלה הוא ג'ו ג'ונסון, מיאמי הפכה להיות קבוצה שהשחקן הרביעי הכי הטוב שלה הוא טיילר ג'ונסון (דיון ווייטרס? ג'וש ריצ'ארדסון?).

וכל זה בהנחה שבוש חוזר ומשחק העונה דקות משמעותיות כן? כי אם לא, זה פחות או יותר ווייטסייד ודראגיץ' בצד ההתקפי וקצת הבלחות של ווייטרס ודריק וויליאמס בבידודים.

דראגיץ' היה השחקן ששיחק עם ווייטסייד הכי הרבה דקות בעונה שעברה וזה עבד לא רע. הציוות בקו האחורי עם וויד – עוד שחקן שחייב את הכדור ביד – תמיד היה בעייתי, ויכול להיות שעכשיו מיאמי יקבלו סוף סוף את הדראגיץ' שהיה רכז טופ 5 בפיניקס. זה יכול להיות Addition by Subtraction קלאסי, ולהתברר כמהלך גאוני של ריילי.

בעיני לא הייתה להם הרבה ברירה. ווייטסייד בן 27, ולמרות שגם זה לא נחשב בדיוק ל"צעיר", זה עדיין צעיר בהרבה מוויד (34) דנג (31) ג'וג'ו (35) וגם דראגיץ (30). אם מיאמי לא הייתה מחתימה אותו, היא הייתה נשארת על סגל זקן מאוד לשנה הבאה, ובלי הרבה נכסים עתידיים – וזו לא הדרך של פט ריילי.

למרות גילו, ווייטסייד צעיר בשנות ניסיון בNBA, והוא עוד יכול להתברר כמשהו גדול יותר ממה שראינו עד היום – בעיקר בפן ההתקפי. בפלייאוף ראינו אותו לפרקים ממש משנה תוצאות של משחקים בעצמו, והוא יכול להתפתח לשחקן מהסוג שבונים מסביבו קבוצה עם זהות.

ובעידן פוסט-וויד, זה הדבר שמיאמי הכי צריכים.

FAR=8

 

תעקבו

Subscribe
Notify of
52 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
מנחם לס
15/09/2016 17:14:35

הצעד המשמעותי החיובי היחידי שעשתה מיאמי הקיץ!

מנחם לס
מנחם לס
15/09/2016 17:15:24

זה שהוא סגור לארבע שנים הוא הדבר החשוב ביותר. עכשיו מה שנותר לעשות זה להביא 11 שחקנים חדשים…

אפלטון
אפלטון
15/09/2016 17:20:07

לפי הטבלה הזאת אפשר כבר להצביע למרקוס קמבי ל-HOF?
בנוסף זו החתמה שגרמה לעזיבה של ווייד ולכן מוריד נקודה רק על זה.
יש לי הרגשה שווייטסייד הוא מקרה קלאסי של שנת חוזה שמביאה עושר רב אבל לא הצלחה לטווח הרחוק. יש שחקנים שחוזה מקסימום גורם להם לחשוב שהם באמת שווים את זה. זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לווייטסייד ולמיאמי.
7 בספר שלי אחרי מנה של נדיבות

נמרוד
נמרוד
15/09/2016 17:35:53
Reply to  אפלטון

+1 לגבי הקטע של וויד.
לגבי שנת חוזה אני לא יודע כי הוא הפציע כבר לפני עונה בחצי השני של העונה ואני מאוד מקווה בשביל מיאמי וגם בשבילנו שזה לא הסיפור.
לוויטסייד יש באמת פוטנציאל להיות סנטר ענק בשנים הקרובות, עם עוד קצת ליטוש התקפי והגנתי והשילוב עם דראגיץ' כמו שאמר עומר בפוסט יכול בהחלט להיות קטלני. יש יותר מדי סימני שאלה לגבי בוש ושאר הסגל אבל אני מאמין שעם דראגיץ'-וויטסייד יעבוד ריילי יוכל להחתים עוד כוכב בעונה-שתיים הבאות ומיאמי יוכלו לדבר חזק במזרח

avri
avri
15/09/2016 19:20:52
Reply to  אפלטון

לא בטוח לגמרי שריילי לא התכוון לזרוק את ווייד ממיאמי מלכתחילה, אבל ניסה לעשות את זה באלגנטיות. וייד הוא אלפא דוג במיאמי שלא מתאים כל כך לדראגיץ' ולוייטסייד, וגם לא נותן להם את ההובלה. בגלל שהשנה היא 2016 אז די ברור עם מי צריך היה ללכת. אלא אם כן כמובן, קוראים לך מר קופצ'אק ולתת 50 מליון מצנח זהב לפנסיונרים חסרי תועלת זה הקטע שלך.

דובי
דובי
15/09/2016 20:11:53
Reply to  avri

ועוד איך ניסה. ואם לא ניסה, לפחות לא ניסה שלא. כשיש לך שחקן בסדר גודל של וויד, שהמועדון חייב לו כ"כ הרבה, כל שנה שבה המקסימום לא מונח לו על השולחן לחתימה הוא ניסיון להיפטר ממנו.
לא ראוי.

גיא
גיא
15/09/2016 17:25:28

כל כך קשה לדעת לגביו.
סביר להניח שיש לו לפחות 4 שנים טובות (מבחינה אתלטית) לפניו. בעיקר בגלל שיש לו קילומטראז' כל כך נמוך,
ואם הוא יישאר בריא, אז בהחלט יש לו סיכוי גם להשתפר.

(לא קשור. אבל בלט בטבלת החסימות – תיאו רטליף ששיחק בעונת 2004 85 משחקי עונה רגילה, וסיים את העונה עם 307 חסימות. משקיען…)

רועי ויינברג
Admin
15/09/2016 17:43:38

אני חושב שהוא 9, לא 8. נכון שההגנה הקבוצתית בגדול באותה רמה כשהוא על המגרש ועל הספסל, אבל זה בגלל שהוא כמעט תמיד משחק מול הפותחים של היריבה. גם כשעלה מהספסל, בחודשיים המטורפים של מיאמי, הוא שיחק טיפה יותר דקות מאשר בחמישייה (29.3 לעומת 29).

כשעלה מהספסל הוא היה שחקן של 16.5 נק', 12.8 ריב' ו-3.5 חסימות למשחק. יש מצב שהוא היה הסנטר הטוב בליגה באותה תקופה יחד עם דיאנדרה, והוא יודע לקלוע עונשין (72.6% מהעונשין ב-30 משחקים כמחליף).

הוויתור על ג'ו ג'ו ודנג היה בלתי נמנע. הוויתור על וויד אולי לא, אבל זה שווה את זה מבחינת הטווח הארוך. במיוחד בהתחשב בזה שבחודשיים האחרונים של העונה הוא לא נראה תמיד מתאים למשחק הקבוצתי של מיאמי, למרות שבפלייאוף הוא היה פשוט מדהים.

כשמתחשבים בכל זה, ובשיפור שלו משנה לשנה, זאת עסקה מצויינת. בלי קשר להנחה שהוא לקח.

ו-AK-47 היה שחקן שחקן בזמנו. אחד האול-אוראונד פליירס הכי טובים בליגה בתקופה מסויימת.

דובי
דובי
15/09/2016 18:02:25

קירילנקו היה מופת להגנה של איש אחד. לא זוכר שחקן שממלא כל כך הרבה מרחב בהגנה, לאורך, לרוחב ובגובה.

מתן גילור
15/09/2016 18:28:38
Reply to  דובי

+1
מסוגל לחשוב על כמה אבל באמת בודדים. יחידת חיסול הגנתית. לדעתי אנדרייטד.

רועי ויינברג
15/09/2016 20:18:11

היחידים היום, לדעתי, הם פול ג'ורג', לנארד ודריימונד.

דובי
דובי
15/09/2016 20:52:33

לאף אחד מהם אין חצי דונם קיל זון כמו שהיה לרוסי

ידידיה
ידידיה
15/09/2016 18:05:21

בקשר לנירמול של המשכורת –
אני ממש לא מבין מספיק בכל הנושא של חוקי השכר,
האם אני צודק שחוזה מינימום לשחקן לא עלה גם הוא? או עלה באופן זניח?
אם כך, הרי שהשכר הריאלי של שחקן לא שולי עלה הרבה יותר –
אם לצורך העניין היו בכל קבוצה 5 שחקנים שמקבלים מינימום או קרוב לכך, שאר השחקנים בעצם מתחלקים בשאר עליית השכר.

לכן הנירמול צריך להיות עוד יותר נמוך, וזה בעצם שם את המשכורות החדשות עוד יותר בפרופורציה.

אלא אם כן אני טועה כמובן 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
15/09/2016 18:39:44

כן אבל מה שידידיה אומר נכון. שכר המינימום עלה במידה מצחיקה ביחס לעלייה הכוללת בתקרת השכר (גם הרוקיס נדפקים מזה). לכןצריך להשאיר אחוז יותר קטן כדי למלא את הרוסטר. מה שכן זה באמת לא משפיע באופן משמעותי על הנרמול.

דובי
דובי
15/09/2016 18:07:16

חייב להודות שאני לא מת על ווייטסייד. כמו שציינת ההתקפה שלו מגושמת ולא פחות מזה, אינטליגנציית המשחק שלו נמוכה. היו חלקי שמועות שרמזו שגם בתור בנאדם הוא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר.
אלא אם כן חל זילות משמעותי ביותר בערך המושג שחקן על חוזה מקסימום, המשמעות של חוזה כזה היא שחקן עם תפקיד מרכזי ומשמעותי. קשה לנהל התקפה אינטליגנטית, והגנה מאורגנת, כשהסנטר שלך דביל.

דובי
דובי
15/09/2016 20:07:40

יואינג בלי עין הרע היו לו המינוסים שלו, אבל אין מקום להשוואה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/09/2016 19:33:04
Reply to  דובי

100+

דביל ואוסיף גם פלגמט

Dudly
Dudly
15/09/2016 18:28:58

הלו הלו עד פטריק!

מתן גילור
15/09/2016 18:34:30

ההגנה האווירית שלו משפיעה על כל מבנה התקפת היריבה וזה לזכותו. מהבחינה הזו הוא מספר אחד בליגה לדעתי ומבלי שבדקתי את הנתונים (אם בכלל ידעתי מה לבדוק…)
אבל… מה בעצם ההבדל הגדול של היט איתו ובלעדיו? אם בוש ישחק, אז זה פלייאוף ואני מסכים ל-FAR=8. אבל אם היט לא רואים מצב שבוש יחזור (והם בטח יודעים להעריך יותר טוב ממני), אז ה-FAR נמוך יותר. משהו לכיוון ה-5. כי וויטסייד הוא לא שחקן לבנות סביבו קבוצה והיט צריכים ללכת לבניה. להחזיק שחקן שמסתמך על האתלטיות בתהליך בניה של כמה שנים, כלומר שאתה מקבל אותו אחרי גיל 30, בחוזה מקסימום (או קרוב לזה), אני לא חושב שזה טוב להיט. אם בוש לא חוזה ווייטסייד לא היה מוכן להתפשר, לא בטוח בכלל שהיה שווה להילחם עליו.
מיאמי זה שוק כדול ויעד אטרקטיבי והפרנצ'ייז נחשב גדול, כל שכן עם פט ריילי. הם בהחלט מסוג הקבוצות (כמו בוסטון/ניקס) שיכולות ללכת לבניה מתוך הנחה שאם יבנו סגל טוב יוכלו למשוך את טובי השחקנים החופשיים.

א.ב
א.ב
16/09/2016 1:45:19

1+
ננה היה תרגיל גאוני.
ולחשוב שאחר כך הוא הביא קנדים לגמר המזרח…
GM טופ 5 בליגה בתחרות על מס' 1.

דדי
דדי
16/09/2016 3:07:25

אם מישהו זוכר – אני צפיתי שזה מה שיקרה עם האריס אחרי הארכת החוזה שאורלנדו נתנו לו, אמרתי שהוא לא יסיים שם את העונה.
(נדמה לי שדווקא הימרתי על בוסטון אבל זה כבר פחות עקרוני).

דדי
דדי
16/09/2016 3:08:25
Reply to  דדי

אבל זה ממש לא המקרה עם ווייטסייד – בלי קשר לבוש.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/09/2016 18:38:22

שמת את האצבע על הנקודות הנכונות.
רק תיקון קטן. הדיםנסיב רייטינג של מיאמי צריך להיות 101.7 ו101.4 בהתאמה. זו כבר הגנה ברמה שיותר קרובה לטופ של הליגה ולא לאמצע הטבלה. לא מעט בזכות ווייטסייד.

נתן גולד
נתן גולד
15/09/2016 19:33:24

תודה על הטור. מסכים עם הדירוג. ווייטסייד הוא תעלומה הוא יכול שנה הבאה להמשיך באותו קו השתפרות ולהיות אחד הסנטרים הטובים בליגה אבל באותה מידה הוא יכול לחזור כלעומת שבא. אני חושב ששנה הבאה ווייטסייד יירד משמעותית ביכולת משחק שלו. שחקנים ילמדו לנצל את החולשות שלו גם בהתקפה אבל גם בהגנה כי למרות ההגנה על הטבעת הנהדרת שלו הוא כבד מאוד ולא מצליח לשמור על גארדים זריזים בחילופים. בכל זאת אני מסכים עם הציון כי במידה וווייטסייד ישחק כמו שנה שעברה זה החתמה מצויינת.

דובי
דובי
15/09/2016 20:09:41

אני לא רואה אותו מוסיף למשחק מימדים שלא ראינו אצלו. מה שהוא היה בשנה שעברה זה די התקרה שלו.

גיא
גיא
15/09/2016 20:19:59
Reply to  דובי

מדובר על שחקן ציר ששיחק במצטבר 150 משחקים (עונה רגילה + פלייאוף),
כאשר עמדת הציר היא עמדה שלוקח הרבה זמן ללמוד.
הנתון הנ"ל, בנוסף לעובדה שהוא כבר הראה יכולת לשפר חלקים במשחקו (אחוזי הקליעה בעונשין, או הירידה בכמות העבירות שהוא מבצע: מ-4.1 ב-36 דקות ב-2014 ל-3.4 ב-36 דקות ב-2015) –
נראה לי שאתה שופט אותו לחומרה.

נתן גולד
נתן גולד
15/09/2016 21:05:28
Reply to  דובי

אני מסכים עם גיא הוא הראה בשנה וחצי האחרונות יכולת השתפרות מאוד מרשימה. מה שהוא לא הראה לי זה רצון לנצח. השאלה היא אם עכשיו כשהכסף הגדול כבר בכיסו הוא יראה את אותה עקומת השתפרות. אני לא כל כך בטוח בכך.

אסף
אסף
15/09/2016 22:37:18
Reply to  דובי

+1 ובדיוק בגלל שנראה שדי הגיע אל תקרת הזכוכית שלו מבחינת ההתפתחות כשחקן אין כאן יותר מ-7

Smiley
Smiley
15/09/2016 21:57:57

וויטסייד זה "וואן טריק פוני" – הגנה חזקה והתקפה של "נקודות זבל" (ריבאונד התקפה וקצת האלי הופ בהנחה שיש לידו PG מתאים).
ההתקפה שלו חלשה ואני לא רואה אותו מתחיל להמציא מהלכים בלואו-פוסט. הוא פשוט לא שחקן לבנות סביבו קבוצה.
הבעיה – אם מיאמי לא היו נותנים לו מקסימום אז היתה מגיעה קבוצה אחרת שעושה את זה (אם בזמנו בן גורדון וצ'ארלי ווילנואבה קיבלו מקסימום בדטרויט). מצד שני, הוא לא שחקן של מקסימום (אבל לא היתה ברירה) אחרת מיאמי היתה מאבדת את שני הנכסים החשובים שלה (ביחד עם וויד).
לגבי דראגיץ' אף פעם לא החזקתי ממנו והוא אף פעם לא היה רכז טופ 5 בשום שלב, גם לא שעשה מספרים יפים בפיניקס (קבוצה חלשה עם שיטה שתפורה לו ובלי ציפיות) והוא פשוט PG סולידי שצריך סגנון מסויים בו הוא היוצר ומהלכים עוברים דרכו, כמנהל משחק הוא לא ממש מרשים.

דובי
דובי
15/09/2016 22:02:27
Reply to  Smiley

תגובה מצוינת

נמרוד
נמרוד
15/09/2016 22:51:53
Reply to  Smiley

השאלה היא כמה סנטרים שהם לא וואן טריק פוני יש לך בליגה. במה לדוג' DJ או TT טובים ממנו? ושניהם סנטרים שנחשבים טופ 5-10 בליגה, שניהם דומיננטים בקבוצות פלייאוף ושניהם קיבלו חוזים דומים בקיץ שעבר.
וויטסייד מכונת ריבאונדים כמוהם, מגן על הטבעת ומשנה את ההתקפה של היריב לפחות טוב כמוהם, יכול לשמור על גארדים בחילופים, מתעופף כמוהם לנק' הזבל וקולע מהעונשין יותר טוב.
זה הסנטרים שמחפשים היום בליגה, אם נפל לך KAT או קאזיס כזה אז זכית, אבל וויטסייד שווה את הכסף ולא היה למיאמי מישהו יותר טוב להביא.

לגבי דראגיץ', אף אחד לא אמר שהוא רכז טופ 5 (ואפילו אני לא חושב שטופ 10), אבל במשחק ריצה הוא מצוין וזה סגנון שמתאים לסנטר כמו וויטסייד, והPַ&R שלהם עובד מצוין, ,כרגע זה מתאים למיאמי

חצבני
חצבני
16/09/2016 0:16:36
Reply to  נמרוד

דוקא מישהו אמר שהוא היה טופ 5

Smiley
Smiley
16/09/2016 0:42:12
Reply to  נמרוד

וויטסייד, ג'ורדן ו-TT) בעיקר בגלל לברון) קיבלו מקסימום כי זאת היתה האופציה היחידה להשאיר אותם, לא כי הם כאלה טובים (למרות שעל פי רוב ג'ורדן התקדם מאוד). אף אחד מהם לא שווה מקסימום והיו טובים כי:
ג'ורדן – כריס פול
TT – לברון
וויטסייד – בעיקר סיטואציה שבוש נפצע.
לפעמים זה גם עניין אסטרטגי לתת הצעת מקסימום כדי שהקבוצה תשווה ותתקע עם חוזה מנופח (אם כי אני בטוח שזה פחות משחק תפקיד).
לגבי דראגיץ' – תקוע שוב את הטור למעלה, ישנה פסקה כזו (שאני בטוח שגם כותב המאמר יודע שהוא נתן לו הנחת חבר משמעותית)

נמרוד
נמרוד
16/09/2016 9:42:34
Reply to  Smiley

צודק לא שמתי לב לגבי הפסקה על דראגיץ' (:

אבל גם לגבי וויטסייד זאת הייתה הדרך היחידה להשאיר אותו. ואני חוזר לשאלה כמה סנטרים שהם לא נגרים יש לך בליגה? הם הסנטרים הבולטים היום (כמובן גם דראמונד), ולכן הם שווים את המקסימום לדעתי

גלעד
15/09/2016 22:50:38

מצוין. אני משום מה לא אוהב לראות את וויטסייד (למרות הפינה בלב שלי ששמורה ל"נגרים"). אבל ברור שהוא היה מקבל מקס ואם לא ממיאמי אז מפורטלנד או דאלאס. קשה להאמין שיסיים את החוזה הזה במיאמי אבל לך תדע. 7-8 מבחינתי

צביקה
צביקה
16/09/2016 0:45:35

אם אני מבין נכון, בוש חוזר (עם תרופה ספציפית של מדללי דם שגם יש שחקנים בNFL שמקבלים אותה ומשחקים).
במצב הזה, זאת החתמה לפחות 9. נוגעת ב10. זה אחד הפרונט קורטס הכי חזקים בליגה.

Mbk
Mbk
16/09/2016 0:59:29

החתמה לא רעה
קח פרויקט ותכמת דולרים לסנטימטרים
ב NBA עדיף להיות גבוה ובריא כשגם גבוה ופצוע עובד ( נואה , הווארד )

דדי
דדי
16/09/2016 3:02:39

חולק על עומר כאן. זה יותר FAR 10 מכל שחקן אחר שדובר עליו עד עכשיו חוץ מדוראנט כמובן.

החתמה לא פחות ממדהימה של מיאמי.

ברור לכל העולם שהוא היה השחקן שהכי חשוב להשאיר מבחינת כדורסל נטו, גם בראייה עכשווית וגם לעתיד.
אבל לא היו להם זכויות בירד מלאות
יכלו להציע רק מעט יותר כסף מקבוצות אחרות
לווייטסייד לא היתה עונה סרוגה בשושנים עם ספואלסטרה שאפילו הפך אותו לשחקן שישי עד הפציעה של בוש
ברור לכולם וגם לווייטסייד שהחתמה שלו תגרום להחלשת הקבוצה לעומת העונה הקודמת – בוודאות, מה שכנראה הלך לכיוון פספוס הפלייאוף – עוד לפני העזיבה של ווייד.
המצב עם בוש לגמרי לא ברור – וזה מסוג הדברים שחשובים לפרי אייג'נטס לדעת לפני שהם מתחייבים לטווח ארוך
ולכל כך הרבה קבוצות היה מקום בתקר השכר, והיו לו כל כך הרבה אופציות קורצות מכל בחינה שהיא.

ועם כל זה מיאמי מצליחה לשמור את ווייטסייד אצלה ?
בקבוצת התחתית שתהיה לה העונה ?
(לא רק זה, הוא אפילו הסכים לקצץ בשכר לטובת דוראנט אם יצליחו להביא אותו – אבל לא עבור ווייד, מה שעזר לדחוף את ווייד החוצה)

מבחינתי זה 10 עגול וגדול עד שווייטסייד יוכיח אחרת….

רועי ויינברג
16/09/2016 8:47:11
Reply to  דדי

1+

(רק שהוא עלה מהספסל בעיקר במרץ ואפריל, כשבוש פצוע)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/09/2016 17:21:11
Reply to  דדי

*סוגה* בשושנים (אמר הקרציה שאין לו מה לתרום חוץ מלתקן אחרים…)

Berch
Berch
16/09/2016 7:41:27

וייטסיד הוא 8…. לא יתר.
גרסה משודרגת ופחות מתוסבכת של כריס אנדרסן 🙂

המשגיח
המשגיח
16/09/2016 11:25:05

את הסיפור של ווייטסייד עוד יספרו לכל שחקן שנפלט מהליגה.
שחקן שבשנה וחצי סך הכל הפך מעוד פליט נבא לשחקן של חוזה מקסימום. ובצדק רב יש לציין.